איך הכי כדאי להשתמש בדאבל וור מייקאפ?

אם את אישה שאוהבת להתאפר לפני כל יציאה מהבית, את בטח יודעת שמוצרי האיפור של היום הם הרבה יותר עשירים, מגוונים ואיכותיים מאי פעם! תיק האיפור שלך חייב לכלול לא מעט מוצרי איפור, וביניהם מסקרה, אודם, סומק, קונסילר וברונזר, אבל מעל כל אלו את חייבת להתחדש גם במוצר שפשוט אי אפשר בלעדיו – דאבל וור מייקאפ. אז איך הכי כדאי להשתמש בו, איפה תקני אותו ואיך תתאימי אותו לעצמך? הנה כל מה שאת צריכה לדעת על המוצר המשגע הזה.

דאבל וור מייקאפ – הכל מתחיל באיכות

עוד לפני השימוש וההתאמה חשוב לדבר על האיכות של דאבל וור מייקאפ. המוצר המהפכני הזה מבית אסתי לאודר עושה שינוי של ממש בנראות של עור הפנים ובהחזקת האיפור לאורך זמן, והטכנולוגיה שעליו הוא מבוסס מאפשרת לו להישאר עמיד במשך 24 שעות – אפילו לא דקה פחות.

ברגע שאת רוכשת דאבל וור מייקאפ מבית אסתי לאודר, את מבטיחה לעצמך נראות משגעת של עור הפנים לטווח הארוך, ושמירה על העור שלך במצב לא פחות ממצוין.

איך להשתמש בדאבל וור מייקאפ ואיך לבחור אותו נכון?

דאבל וור מייקאפ מבית אסתי לאודר מגיע בלמעלה מ-55 גוונים שונים, כך שההתאמה שלו צריכה להיות מדויקת לך ב-100%. היכנסי לחנות ותוכלי לנסות את גווניו של דאבל וור מייקאפ על גבי העור שלך, ותוכלי לקבל ייעוץ והכוונה ממוכרות החנות.

ברגע השימוש בדאבל וור מייקאפ הקפידי למרוח אותו בצורה אחידה על עור הפנים, כך שכל האיזורים בפנים ייראו אחידים בצורה המושלמת. בנוסף, עם דאבל וור מייקאפ את נהנית משכבת הגנה של 10 SPF, אז זה הזמן להפסיק להתלבט ולרכוש את המוצר שישנה את חייך!