קורס-רחפנים

האם כל אדם יכול לגשת לקורס רחפנים?

האם כל אדם יכול לגשת לקורס רחפנים?

קורס רחפנים כבר מזמן חולל מהפכה של ממש בתחום הטסת הרחפנים בארץ בפרט ובעולם בכלל. הקורס הביא איתו בשורה של ממש – שיוף מאסיבי של יכולות ההטסה, הקנייה ורכישת כלים פרקטים ותיאורטים, ואופציה לקבלת רישיון הטסת רחפנים שמאפשר הטסה מסחרית ומקצועית. נשאלת השאלה האם כל אדם יכול לגשת לקורס רחפנים כדי להנות מכל הטוב הזה, והתשובה לכך היא בהחלט כן. אז מה אתם אומרים, שנבדוק יחד איך בדיוק זה עובד? בבקשה, אנחנו מתחילים.

קורס רחפנים תיאורטי – למתחילים ולמתקדמים כאחד

אדם שמעוניין לעבור קורס רחפנים כדי לשפר את יכולות ההטסה שלו בצורה משמעותית, ללמוד בצורה מקיפה יותר את חוקי ההטסה, חלקי הרחפן, יכולות הרחפן ועוד, ופשוט להנות מהטסה קצת פחות חובבנית מכרגע – יכול בהחלט לגשת לקורס רחפנים תיאורטי.

במסגרת הקורס אותו אדם אמנם לא יקבל רישיון להטסת רחפן, אבל הוא בהחלט יעבור סדרת שיעורים עיוניים שיועברו על ידי מיטב מדריכי ההטסה בארץ, שמחזיקים בידע עשיר שאפשר רק לקבל ממנו עוד ועוד.

קורס רחפנים תיאורטי ומעשי – לקבלת רישיון הטסת רחפן

אנשים שמעוניינים לקחת את היכולות החובבניות שלהם צעד אחד קדימה, ואף להפוך את תחביב הטסת הרחפנים למקצוע עם הכנסה, שיווק ועבודה בפועל – יוכלו לקחת חלק בקורס רחפנים המשלב גם מישור תיאורטי וגם מישור מעשי.

במסגרת קורס שכזה המשתתפים יהנו גם משיעורים עיוניים עשירים בידע מקצועי, וגם מצבירת שעות הטסה בליווי אותם מדריכי הטסה נפלאים.

פריפלייט לקורס רחפנים

זה הזמן שלכם ליצור קשר עם בית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט, שמציב בפניכם מגוון מסלולים ואפשרויות בדרך להגשמת חלום הטסת הרחפנים שלכם – חובבני או מקצועי כאחד. אל תהססו – הגיע הזמן שלכם להגשים חלומות, אז שיהיה בהצלחה!