תרומה-לנזקקים

האם קיים דבר כזה תרומה לנזקקים שהיא לא באמצעות כסף?

האם קיים דבר כזה תרומה לנזקקים שהיא לא באמצעות כסף?

הרבה פעמים תרומה לנזקקים באמצעות כסף היא תרומה שמרגישה כמו התרומה הכי נכונה, הכי קלה והכי טובה לאנשים שמקבלים אותה. לעומת זאת, בפועל הרבה פעמים הנזקקים מעדיפים לקבל תרומות מסוג אחר, כאלו שיש בהן יותר יחס אישי ומחשבה כנה על הצרכים שלהם. היום נספר לכם שתרומה לנזקקים שאינה בצורת כסף היא בהחלט דבר אפשרי וקיים, ונציע לכם כמה רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם קודם.

תרומה לנזקקים באמצעות בגדים

אין דבר כיף יותר מאשר לקבל בגדים, ולכן תרומה לנזקקים שבאה לידי ביטוי באמצעות בגדים היא לא פחות מנהדרת! בין אם מדובר על בגדים חדשים שתקנו במיוחד בתור תרומה לנזקקים, ובין אם מדובר על בגדים יד שנייה שכבר לא טובים עליכם או שפשוט נמאס לכם מהם – עבור הנזקקים זו תהיה הרבה יותר מרק תרומה, זו תהיה מתנת חיים מהממת ומחממת את הלב.

תרומה לנזקקים באמצעות מכשירי חשמל שונים

נזקקים רבים מתקיימים ללא כל מכשירי חשמל שמבחינתכם אולי הם הכי בסיסיים בעולם: מיקרו, מקרר, תנור, מזגן, מפזרי חום, ואפילו טלוויזיות הם אינם מנת חלקם של הנזקקים, והם נאלצים להסתדר בלעדיהם. כדי לעזור להם להפוך כל ארוחה לארוחה חמה, להצליח לחמם את הבית בימים הקרים ואפילו להנות מכמה דקות של ניקוי ראש מול הטלוויזיה – תוכלו בהחלט לתרום להם את מכשירי החשמל האלו.

מאיר פנים לתרומה לנזקקים

מאיר פנים הוא ארגון שבא במטרה לאסוף תרומה לנזקקים ולהעביר אותה לכל מי שזקוק לה. כל תרומה שעולה על דעתכם – החל מכסף, דרך ביגוד ומכשירי חשמל, ועד אפילו משחקים, כלי נגינה ונעליים – יכולה להיות תרומה נפלאה שתשפר את חייהם של הנזקקים בצורה חשובה ומשמעותית.