השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – חלק 2

השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – חלק 2

ברוכים הבאים לחלק השני והאחרון בסדרת הכתבות שלנו בנושא השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות מידע. אם בחלק הקודם הבנו כיצד יכולים שיתופי הפעולה העסקיים של החברה להוביל אותה אל עבר הצלחות חדשות באמצעות מגוון פתרונות חדשים, הרי שהיום נמשיך להעמיק בנושא יחד עם כמה משיתופי הפעולה העסקיים הבולטים הנוספים של החברה. בואו נתחיל יחד עם החלק ה-2 בסדרת הכתבות שלנו, אז הכירו את השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות מידע – אנחנו מתחילים.

השותפים העסקיים של הראל טכנולוגיות – עוד כמה שמות חדשים לצד מוכרים

נתחיל מלהציג בפניכם את השותפים העסקיים הנוספים של חברת הראל טכנולוגיות מידע, עליהם עדיין לא דיברנו עד כה. אז הכירו את החברות fujitsu, lighbits, vmware partner, nutanix, veeam.

כל אחת ואחת מהחברות האלו מביאה איתה היצע אדיר של פתרונות טכנולוגים ממוחשבים מהמתקדמים ביותר בעולם, וגם שיתוף הפעולה העסקי איתן מביא את חברת הראל טכנולוגיות להענקת פתרונות אידיאלים למגוון עסקים ברחבים הארץ.

הכירו את החברות קצת יותר לעומק

נתחיל מחברת nutanix שפתרונותיה מאפשרים קידום ופיתוח טכנולוגים לחברות המוכרות ביותר בשוק העולמי, וביניהן jetblue airways, American red cross, Volkswagen ועוד. החברה מציעה פתרונות למגוון תעשיות, וביניהן תעשיית הרכב, החינוך, הבריאות, המשפט, הייצור, המדיה והבידור ועוד. בין הפתרונות של החברה ניתן למצוא אחסון קבצים, גיבוי, מאגרי מידע, ענן פרטי או היברידי ועוד.

לצידה, חברת fujitsu לדוגמה מציעה פתרונות כמו שרתים, מערכות משולבות, תוכנה, התקני מחשוב ועוד.

יחד עם כל השותפים העסקיים הללו, יכולה חברת הראל טכנולוגיות מידע להמשיך ולהעניק שירותים ופתרונות מצוינים ללקוחותיה ברחבי הארץ, ולאפשר להם להתנהל בראש שקט סביב התחום הטכנולוגי והממוחשב.

למעבר לאתר