ישי קמחי מספר על כתבי שירות של חברת MyDoctor

חברת MyDoctor היא אחת החברות הגדולות ביותר בארץ שמעניקות שירותי רפואה מתקדמים, מקצועיים ואיכותיים. מבין המגוון הגדול של השירותים שלה, מציעה חברת MyDoctor כתבי שירות שונים המעניקים שירותי רפואה למנויים, עם מענה לכל מיני סוגים של אוכלוסיות. ישבנו לדבר על מנכ"ל החברה, ישי קמחי, על מנת להבין על האפשרויות השונות שמביניהן תוכלו לבחור.

כתבי שירות מגוונים לכל סוגי האנשים

ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, מספר לנו שהמחשבה שמובילה את החברה היא להקיף כמה שיותר סוגי אוכלוסיות בשירותי הרפואה המצוינים שהחברה נותנת: "מתוך המחשבה הזו, שבה אנחנו רוצים לתת מענה ממש לכולם, יצרנו כתבי שירות מצוינים שמתאפיינים בכל מיני סוגים של שירותים רפואיים. לצורך הדוגמה, תוכלו למצוא אצלנו כתבי שירות לרפואת שיניים, כתבי שירות לילדים, כתבי שירות לספורטאים, כתבי שירות לאנשים מבוגרים הכוללים ביקור רופא עד הבית, לחצן מצוקה ועוד".

הזמינות במקום הראשון

לפי ישי קמחי, חברת MyDoctor אינה מוותרת על נושא הזמינות: "אנחנו מבינים שתחום הרפואה נמצא בבעיה קשה מבחינת זמינות. אנשים מחכים לפעמים שבועות ואפילו חודשים כדי לקבל תור לשירות רפואי בסיסי ביותר, ואצלנו הדבר הזה פשוט לא קורה. במסגרת המנוי לכתבי שירות אנחנו מעניקים למנויים שלנו תורים זמינים, לפעמים ממש מהרגע להרגע, כל זאת על מנת שהם יוכלו לקבל מענה מקצועי לכל בעיה. מבחינתנו הזמינות היא משהו שאי אפשר לוותר עליו, כי אף אדם לא צריך לגרור איתו בעיה רפואית לאורך זמן".

אז מה עושים? מצטרפים

אי אפשר שלא להתרגש מהקונספט שישי קמחי וחברת MyDoctor מציגים כאן, אולי לראשונה בארץ בתחום הרפואה. אם גם אתם רוצים ליהנות משירותים ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות מיידית, זה הזמן שלכם להצטרף אל החברה, ובינתיים רק בריאות!

לחצו כאן עבור כתבה מעת ישי קמחי