להציל את העסק בניהול מוניטין ברשת

זה לא נעים לגלות שהלקוחות לא מגיעים למרות המאמצים האדירים שאתם משקיעים בהם בגלל בעיית תדמית ברשת. מצאת ששוב עשיתם קמפיין וכלום לא קרה? ושוב יצאת במבצעים והנחות והלקוחות פשוט לא הגיעו? יכול להיות שיש לך כתם ברשת שכבר מזמן שכחת ממנו אבל האינטרנט לעולם לא שוכח ומה שלא נמחק נמצא שם לעד.

בנג'מין פרנקלין אמר : "דרושים מעשים טובים רבים כדי לזכות במוניטין טוב, אך די במעשה רע אחד כדי לאבד אותו"

אז יכול להיות שאי שם בעבר קיבלתם אזכורים שליליים לגבי העסק שלכם ומי שמחפש מידע אודות העסק שלכם מוצא, מתאכזב ולא יוצר קשר. זה נקרא נזק לתדמית, כתם אינטרנטי או בעיה שמצריכה ניהול מוניטין רשתORM, Online Reputation Management האמנם נשמע כמו שם גדול ומפוצץ ומה לכם ולניהול מוניטין ברשת בכלל? חשבתם אי פעם להשקיע שעות ארוכות מחייכם כדי לתקן נזק לתדמית? אז אל דאגה חברות כמו better מציעות בדיוק את השירות הזה ואפילו לא תהיו חייבים להחליף את שם העסק.

חיפוש מילים חדשות לקידום, פתיחה של פרופילים ברשתות חברתיות או טיפוח ועידכון פרופיל קיים, כתיבת תוכן חדש, עבודת SEO מקיפה לעסק ואופטימיזציה מלאה.
דחיקת המוניטין השלילי שנוצר תעלה אתכם מחדש על הגל של המוניטין החיובי במקצועיות ודייקנות. אך יש לזכור שלא מדובר בהליך מהיר או בהנפת מטה קסמים. התהליך כולל פניה למפרסמים של האזכורים השליליים בבקשת מחיקה ודחיקה של תוכן שלילי ביחס לתוכן חיובי כדי שלא יגיע ל99.9% מהמחפשים.

והכי חשוב, שבטר גם יעזרו לכם לשמור על המוניטין החיובי של העסק שלכם הרבה שנים קדימה ע"י תכנון מדויק של הנראות העסקית שלכם ברשת ומתן שקט נפשי ושירות מצויין.