מדוע העסקה חשובה למשיכת כישרונות ויצירת משרות

תעסוקה היא חלק מרכזי בכלכלה והיא חשובה למשיכת כישרונות, יצירת מקומות עבודה והנעת צמיחה כלכלית. התעסוקה עלתה בהתמדה מאז 2010.

בארצות הברית, שיעורי התעסוקה הגיעו לרמתם הגבוהה ביותר מזה 16 שנים, כאשר שיעורי האבטלה ברמתם הנמוכה ביותר מזה 17 שנים. מגמה זו נצפתה במדינות רבות ברחבי העולם. הבנק העולמי מעריך שיש כ-830 מיליון אנשים מובטלים ברחבי העולם.

תעסוקה חשובה למשיכת כישרונות וליצירת מקומות עבודה. המעסיקים הם אלה שמחליטים איך להעסיק אנשים, ואיך למשוך אותם מלכתחילה.

ניתן לחלק את תהליך הגיוס לשלושה שלבים: מיון מקדים, מיון וראיון.

מיון מקדים הוא כאשר אתה מצמצם את החיפוש שלך על ידי הסתכלות על קורות חיים, פרופילים בלינקדאין וכו'. מיון הוא כאשר אתה מסתכל על המיומנויות והניסיון של אדם כדי לראות אם הוא כשיר לתפקיד. הראיונות הם עם האדם עצמו וכן עם הפניות שלו או עם מעסיקים קודמים.

תהליך הראיון הוא חלק מכריע בהעסקת מישהו חדש מכיוון שהוא עוזר לך להבין את כישוריו, האישיות שלו ומה הם יכולים להביא לחברה שלך. זה גם עוזר לך להבין אם הם יתאימו לצוות שלך, אז אתה רוצה לוודא שכאשר אתה מראיין אותם, אתה עושה את זה בצורה שתגרום להם להרגיש בנוח ובטוח.

בניית מדריך לעובד שלך

אני עובד בחברה בחמש השנים האחרונות. וראיתי אנשים באים והולכים. ראיתי אנשים שהיו חדשים בחברה מקבלים הכשרה על היסודות ואז ממשיכים לעשות משהו אחר. אבל אני גם יודע שיש כמה אנשים שעובדים בחברה שלי ולא יודעים איך הם אמורים לעשות את העבודה שלהם או מה הם אמורים לעשות עם היום שלהם.

אנו זקוקים למדריך לעובדים שלנו כי הוא יעזור להם להבין מה מצופה מהם, כיצד הם יכולים להשתפר בעבודתם וכיצד הם יכולים לתרום יותר לצוות.

העסקת אנשים היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול עסק מצליח. אבל זה לא תמיד קל למצוא את האדם הנכון עבור החברה שלך ואתה צריך לקבל כמה החלטות קשות כאשר אתה עושה זאת. 

קראו את הכתבה על הייבוב ורוני זהבי