מהו הליך מחיקת חובות וכיצד חברת אובליגור עוזרת בתהליך

הליך מחיקת החוב מתייחס לתהליך של מחילה מוחלטת או ביטול חוב, שחרור הלווה מכל התחייבות להחזיר את הסכום העומד. אובליגור, חברה מתמחה להסדר חובות, מציעה סיוע ומומחיות לאנשים פרטיים ועסקים המבקשים מחיקת חובות. להלן הדרכים שבהן אובליגור יכולו לעזור בהליך מחיקת החוב:

  • הערכת זכאות: המתחייב מתחיל בהערכת מצבו הכלכלי של הלקוח כדי לקבוע אם הוא עומד בקריטריונים לביטול חובות. הערכה זו מביאה בחשבון גורמים כגון מצוקה כלכלית חמורה, סוגיות משפטיות או נסיבות חריגות אחרות שעלולות להעפיל למחיקת חובות.
  • תיעוד ומצגת: אובליגור מנחה לקוחות באיסוף התיעוד הדרוש לתמיכה בתביעתם למחיקת חובות. זה עשוי לכלול דוחות כספיים, מכתבי קושי, חשבונות רפואיים וכל ראיה רלוונטית אחרת. הם מסייעים בהרכבת מצגת מושכת ומקיפה של מצב הלקוח להצגה בפני הנושים.

שירותי אובליגור בתהליך מחיקת חובות

  • משא ומתן עם נושים: מנהלי המשא ומתן המיומנים של אובליגור עוסקים בתקשורת ישירה עם הנושים מטעם הלקוח למשא ומתן על מחיקת חובות. הם מציגים את המקרה של הלקוח, מדגישים את המצוקה הכלכלית ושאר הנסיבות המקלות, ופועלים להשגת הסכם למחילה מוחלטת על החוב.
  • הסכם פשרה: מרגע שהושג הסכם עם הנושים לביטול חובות, חובה דואגת שכל התנאים וההגבלות מתועדים בהסכם פשרה פורמלי. הסכם זה מתווה את המחילה המוחלטת של החוב, משחרר את הלווה מכל התחייבות נוספת, ועשוי לכלול הוראות למניעת כל ניסיונות גבייה עתידיים.

תמיכה שוטפת גם בתום התהליך

אובליגור ממשיכה להעניק תמיכה שוטפת ללקוחות גם לאחר מחיקת החוב. הם מציעים הדרכה לגבי בנייה מחדש של אשראי, ניהול פיננסי ותקצוב כדי לעזור ללקוחות להחזיר את היציבות הפיננסית ולהשתלט על עתידם.

המומחיות של אובליגור, כישורי המשא ומתן והמחויבות לרווחת הלקוח הופכים אותם לשותפים יקרי ערך בניווט בהליך מחיקת החוב. על ידי מתן סיוע מותאם אישית, תמיכה משפטית והכוונה מקיפה, אובליגור מבטיח שללקוחות יש את הסיכוי הטוב ביותר להשיג מחיקת חובות ולהשיג את ההתחלה החדשה שמגיעה להם.