מה הם האפשרויות להשקעה בנדל"ן הכדאיות ביותר ולמי זה מתאים.

ישנם מספר סוגים שונים של השקעות נדל"ן ומגוון סוגי משקיעים שונים אשר פועלים לפי אסטרטגיות השקעה המתאימות להם. במאמר זה נדבר על שלושה אפיקי השקעה שונים ולמי הם מתאימים.

השקעות נדל"ן מניב – זאת השקעה שבה מרוויחים המשקיעים תשואה חודשית או שנתית, על ידי השכרת הנכס שבו השקיעו את כספם. נכסים כגון דירות להשכרה עבור דיירים או משרדים, שטחי מסחר ותעשייה המושכרים למפעלים, חברות ועסקים שמשלמים דמי שכירות. השקעה בנדל"ן מניב היא אפשרות השקעה נפוצה ואמינה הכוללת השכרת נכס עם הכנסה קבועה של דמי שכירות. כאשר משקיעים בנדל"ן מניב, רוכשים נכס כדי להשכיר אותו ולקבל תשואה בהשכרה. המשקיע ייחשב את עלות הנכס כדי לחזור על ההשקעה ולקבל הכנסה נוספת מתשואת הנכס המושכר. כך יכול המשקיע לחשב את הרווח והכנסה הצפויה שיוכל לקבל מהשקעה. הנכס יכול להשכר לדיירים או חברות המשלמות דמי שכירות עם הכנסה קבועה בכל חודש או שנה.

השקעות נדל"ן ספקולטיביות – אפיק השקעה המיועד למשקיעים עם סבלנות רבה, כאלה המכוונים להשקיע בטווח הארוך יותר. בהשקעות נדל"ן מסוג זה, המשקיעים רוכשים חלקה, גוש או מגרש עם הכוונה לשנות את ייעודם על מנת לחזור על הכנסת גבוהה ממכירתם עתידית.

השקעות נדל"ן להשבחה (היפוך בתים) – זאת אפשרות של השקעה בנדל"ן

במכירת נכסים על מנת לחזור על הכנסה הגבוהה ממכירתם עתידית. זאת נקרא גם "היפוך בתים" או "פליפרים" לפי הסלנג הנדל"ני. נכס משוכר עד למכירה העתידית, או מתאפשר לשנות את הנכס על מנת להגדיל את ערכו עבור המכירה.

מדובר באסטרטגיה שנקראת השבחת נכס, זה מתאפשר על ידי תכנון וניהול הנכס כך שיהיה אפשר להפעיל למכירה עם תשואה גבוהה יותר מאשר הכנסה נמוכה עבור הנכס המושכר. זה יכול לכלול שיפור המראה החיצוני של הנכס, עיצוב מחדש לחלל הפנימי או שינוי ייעוד הנכס.

בכל אופן כאשר יוצאים לפעולה אסטרטגית מבחינת השקעות בנדל"ן כדי להיות תחת שירותיו של משרד גדול וחזק שמכיר את הכללים וסוכנת כמו רחל מנדי היא הפתרון הנכון ביותר גם עבורכם.