מה זה כתב שירות?

מה זה כתב שירות?

כל השנים התרגלתם לקבל שירותי רפואה בינוניים, עם מועדי טיפול רחוקים למדי, תשלומים גבוהים מאוד ושירות לא מאוד מקצועי. אם נמאס לכם מהמצב הזה, אתם יכולים בהחלט להצטרף לכתב שירות של חברת MyDoctor, ולשנות את התרחיש הזה לנצח. יצאנו לבדוק מהו כתב שירות ומה בדיוק הוא כולל, וחזרנו עם תשובות שיגרמו לכם להיות מאוד מופתעים.

כתב שירות – כל השירותים הרפואיים שאתם צריכים במקום אחד

כתב שירות הוא מסמך המאגד תחתיו את כל השירותים שאתם עומדים להנות מהם בהצטרפות כמנויים לחברה מסוימת. בכל הנוגע לשירותי רפואה, חברת MyDoctor מחזיקה בלא פחות משישה סוגים שונים של כתב שירות, כל אחד מהם מביא איתו היקף אחר, שירותים אחרים ומחירים אחרים.

איך לבחור כתב שירות?

אם אתם מעוניינים להצטרף לכתב שירות, תצטרכו להבין בראש ובראשונה מהם הצרכים שלכם. אם אתם יודעים שיש לכם בעיות שיניים, לדוגמה, תוכלו להצטרף לכתב שירות שמעניק שירותי רפואת שיניים. לעומת זאת, אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות רבות – כתב שירות הכולל שירותי פיזיותרפיה שונים יכול להיות מצוין עבורכם.

זה הזמן שלכם לקבל שירותי רפואה מתקדמים, מקצועיים, זמינים ונגישים עבורכם. צרו קשר עם חברת MyDoctor עוד היום ותוכלו להנות ממחירים הוגנים וריאליים עבור טיפולים שונים, משירות מופלא, יחס אישי ומעל הכל – טיפולים מקצועיים ממיטב הרופאים והרופאות במדינת ישראל. בריאות שלמה לכולכם!