פתרונות אנרגיה ישראלים

פתרונות אנרגיה ישראלים

ישראל היא בין מספר מדינות אשר קיבלו עצמאות באמצע שנות הארבעים, מעט אחרי טראומת השואה ועם הפנים קדימה אל מלחמת העצמאות ובניית המדינה. אך מדינת ישראל הצליחה על אף הקשיים, המלחמות ומחסור במשאבים שונים, הצליחה המדינה להתפתח ולגדול גם ביחס למדינות אחרות שקמו בשנות הארבעים. אך בכל מה שקשור לאנרגיה ישראלית, חברת בזן משמשת את מדינת ישראל אזרחיה וכמובן עוד לקוחות משאר רחבי העולם, בזיקוק של דלקים אך גם בעוד מגוון תחומים כמו תחומי התעשייה, תחום תעשיות הרכב הריהוט ואפילו הבניה. חברת בזן מצליחה להראות כי למרות קשים, מחסור במשאבים ואפילו מלחמות מאיימות, אפשר עדיין להוציא יש מאין. 

 

היסטוריה אנרגטית

מדינת ישראל היא אכן נס לא קטן, בין אם בתעשיות שונות שפותחו בקרבה ועד אל הון אנושי מבוקש ברחבי העולם. אך בכל מה שקשור לאנרגיה ישראלית, חברת בזן היא מבין חברות האנרגיה אשר הצליחו לכתוב את ההיסטוריה האנרגטית של ישראל, כשזו נעה בין קווי הנפט עם איראן ועירק ועד אל השתלבות בתעשיות אחרות כמו כימיקלים ובנייה. חברת בזן אשר קרמה עור וגידים לפני הקמת המדינה, הצליחה להעניק עצמאות היסטוריה עבור מדינת ישראל על ידי בתי הזיקוק שלה שכיום חולשים על מגוון דלקים ותרכובות כימים שונים. 

 

אנרגיה עתידית

עם השנים חברת בזן עברה מידיים ממשלתיות אל ידיים פרטיות, ובכך לא רק הגדילה את היכולות שלה אלא התעצבה אל נוכח השינויים שבשוק האנרגיה. כך למשל השקיעה החברה מעל למיליארד שקלים עבור צמצום הפליטות והזיהום דרך מרכזי הזיקוק, ובאותה הנשימה הגדלה של ייצור מימן ודלקים חלופיים בשיעורים של עד פי שמונה עד לשנת 2050. 

ובכדי למצוא מידע נוסף אודות בזן וחברות אנרגיה נוספות בישראל, מומלץ להיכנס אל-  https://think-energy.org/%d7%91%d7%96%d7%9f/