בעלי עסקים רבים נוקטים בכל מיני שיטות על מנת לפרסם ולשווק את העסק שלהם. חלק מהם נוקטים באסטרטגיות של קמפיינים ממומנים וחלקם מעדיפים להישאר באיזורי הפרסום האורגני, אבל היום אנחנו רוצים לספר לכם ולבעלי עסקים כמוכם על 3 סיבות לבצע פרסום בפייסבוק גם בצורה אורגנית וגם בצורה ממומנת במקביל.
פרסום בפייסבוק בצורה אורגנית – הבסיס להכל
כשמדברים על פרסום בפייסבוק מדברים בראש ובראשונה על הפרסום האורגני. מדובר כאן על פרסום שמתבסס על העלאת פוסטים בתדירות כזו או אחרת, שיש בהם תוכן מעניין, גרפיקה שמושכת את העין, ומגיעה לעוקבים שלכם. הפוסטים האלו שומרים על העסק שלכם חי ברשת, ונותנים לעוקבים שלכם תחושה שיש מי שעומד מאחוריו ומפעיל אותו.
פרסום בפייסבוק בצורה ממומנת
לצד פרסום בפייסבוק באופן אורגני חשוב להקפיד גם על פרסום בפייסבוק בצורה ממומנת, כדי לחשוף את העסק שלכם ליותר ויותר אנשים. ברגע שאתם עושים קמפיין בצורה ממומנת אתם מגיעים לכמות גדולה של אנשים שאולי אפילו לא שמעו עליכם, או כאלו ששמעו עליכם אבל עדיין לא עשו את הצעד הראשון בדרך להכיר אתכם. הגולשים האלו יכולים להפוך לעוקבים ואפילו ללקוחות משלמים, ואם יודעים כיצד לעשות את הקמפיינים בצורה טובה – הם לחלוטין משתלמים.
פייסבוק היא רשת שמסתובבים בה המוני אנשים – נצלו אותה לטובתכם
הסיבה השלישית לבצע פרסום בפייסבוק היא להבליט את עצמכם מעל עסקים אחרים. את המתחרים שלכם מבצעים אך ורק פרסום ממומן או אך ורק פרסום אורגני, אין ספק ששילוב הפרסום שאתם מבצעים יתעלה מעליהם ויוכל להביא לכם הרבה יותר תוצאות, עוקבים ולקוחות בפועל. פנו לסוכנות הדיגיטל טופה כדי לצאת לדרך עם פרסום בפייסבוק מקצועי ואיכותי.