מידע מעניין על ניתוחי חזה

ניתוחי חזה נועדו להגדלה, הקטנה, עיצוב מחדש ושחזור השדיים. ניתוחי חזה יכולים להתבצע אצל נשים בכל הגילאים כמובן לאחר התייעצות מקצועית עם רופא מנתח. היתרונות בניתוחי חזה כוללים שיפור במצב הביטחון וההערכה העצמית וכן שיפור מיידי באיכות החיים (לדוגמא, חוסר נוחות של נשים שמבקשות לעשות הקטנת חזה).

הגדלת חזה
ניתוח הגדלת חזה נעשה על ידי החדרת שתל מתחת לעור השד. השתל יכול להיות עשוי ממי מלח או מסיליקון. במהלך הניתוח מבצעים חתך סביב העטרה והשתל מוחדר מאחורי רקמת השד. לאחר מכן סוגרים את החתך בתפרים ומניחים תחבושת. ניתן להפחית או להסתיר את צלקות שנוצרו מניתוח החזה באמצעות איפור או משחות להפחתת צלקות.

הגדלת חזה יכולה להתבצע מסיבות רבות, כגון:

* הגדלת גודל החזה לאחר ירידה במשקל או הריון

* תיקון א-סימטריה של השדיים

* כחלק משחזור לאחר ניתוח סרטן שד או טיפולים אחרים

* השבת נפח לאחר הנקה או ירידה במשקל

המנתח הטוב ביותר לניתוח חזה הוא זה שאת סומכת עליו ומרגישה איתו בנוח. בחירת מרפאה יכולה להיות קשה מכיוון שישנן מרפאות רבות ושונות. עלייך לחקור היטב את האפשרויות שלך לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. עלות הניתוח תלויה בסוג של שתל תבחרי (סיליקון לעומת מי מלח), סגנון הניתוח וכמובן וותק המנתח.

לסיכום

אחרי בירורים על ניתוח להגדלת חזה הגיע הזמן לבחור את הרופא מתאים ופשוט ליצור קשר. ד"ר מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית בעל שם עולמי, פועל כבר שנים רבות בתחום ויודע היטב את רזי המקצוע. ד"ר מוסקונה פיתח מספר שיטות חדשניות לניתוחים וקהל לקוחותיו ההולך וגדל הוא העדות להצלחתו.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של ד"ר מוסקונה, צרו קשר ותתחילו בתהליך להגשמת החלום שלכן!